Monday, May 12, 2014

Microsoft Office word file ကို password ေပးနည္း


Microsoft Office 2007 တြင္ word file ကို password ေပးမည္ဆိုလွ်င္ မိမိေရးထားေသာ word file မွ save ကို click လုပ္လိုက္ပါ။
ပီးလွ်င္ ပံုတြင္ျပထားသည့္အတိုင္း Tool >> General options.. ကို click လုပ္ပါ။
General options.. ကိုေရြးလိုက္လွ်င္ ပံုတြင္ျပထားသည့္အတိုင္း box က်လာပါမည္။ password open တြင္
ကိုယ္ေပးခ်င္ေသာ စကား၀ွက္ကိုေပးပီး ok ႏွိပ္လိုက္ပါ။ ပီးလွ်င္ေနာက္ထပ္ ကိုယ္ေပးထားေသာ passwordကို ထပ္ရိုက္လိုက္ပီး
ok ထပ္ႏွိပ္လိုက္ပါ။ပီးလွ်င္ေတာ့ save လိုက္ပါ။
ဒါဆိုရင္ ကိုယ့္ရဲ႕word file ေလးကို သူမ်ားေတြဖြင့္မရေတာ့ပါဘူး။ password သိမွပဲဖြင့္ရေတာ့မွာပါ။ အဆင္ေျပပါေစေနာ္..

No comments:

Post a Comment

Asia Business Gate Way, MOD

PaidVerts